27 augustus 2011

Stash Flash Catrice nagellak.

Vandaag heb ik voor jullie mijn Catrice nagellak stash! 



V.l.n.r. 270 It Blue My Mind!, 410 Pool Party At Night, 530 Up In The Air



V.l.n.r. 060 Bloody Mary To Go, 140 Let's Mauve On!, 180 Hot Or Not?


V.l.n.r. 110 Poison Me, Poison You!, 420 Dirty Berry, 430 Purplelized



V.l.n.r. 320 Back To Black, 490 Iron Mermaiden



V.l.n.r. 230 Clay-ton, My Hero, 240 Sold Out For Ever


V.l.n.r. C01 Forbidden Apple, C04 Miracle Heaven (van de Enter Wonderland collectie)


Quick Dry & High Shine Top Coat


Dit waren mijn lakjes van Catrice! Misschien niet abnormaal veel, maar ik ben er toch echt heel blij mee! De kleuren zijn super mooi en ze lakken ook heerlijk!


De nagellak Catrice is te koop bij de Kruidvat en de Trekpleister voor €2,50 per stuk! 


Ook ben ik nog opzoek naar een vaste rubriek voor op believewhatyoufeel! Heb jij misschien een leuk idee? Laat 't weten! 

1 reacties:

Marije zei

Super leukkkk, i love Catrice! :)

Een reactie posten