06 augustus 2011

Weer terug in Nederland.

Hoe mooi het weer de afgelopen week in Frankrijk ook was, toch ben ik weer terug in Nederland waar de lucht vol zit met wolken en je geen zonnestraal ziet.
Na drie weken ben ik gisteravond weer terug in Nederland gekomen! Na anderhalve week regen en lage temperaturen gehad te hebben werd het weer beter, lekker zonnen, zwemmen en bruin worden. Dát is pas zomervakantie.
Ik kwam er toch in die drie weken wel achter dat ik het bloggen echt zwaar gemist heb en dat terwijl deze blog nog niet zo heel lang in de lucht is! 
Aangezien het nu nog een beetje een bende is hier en ik nog niet al m'n spullen op een rijtje heb is deze blog kort en niet echt beauty gerelateerd. Bij deze beloof ik, dat de blog die ik maandag maak beter is. Waarschijnlijk komt er geen favorieten van Juli van mij omdat ik dus drie weken op vakantie ben geweest en dus niet echt veel verschillende dingen heb uitgeprobeerd etc, ik ben niet heel erg veel met beauty bezig geweest. 


Ik hoop dat jullie 't me niet kwalijk nemen!

0 reacties:

Een reactie posten