24 juli 2011

Fruitige nail-art

Hey, ik heb weer een leuke nail-art gemaakt gister, en ik ben er zelf super blij mee, dus ik wou hem jullie graag laten zien!

Dit is de nail art, op elke nagel heb ik meerdere kleuren gebruikt en fruit fimo-canes gebruikt. Als detail heb ik op elke nagel nog 2 à 3 rhinestones geplakt.


Wat je doet is op je nagel 6 tot 8 stippen zetten met verschillende kleuren. Op deze nagel heb ik er 2 gebruikt, maar ik heb op sommige nagels ook 3 kleuren gebruikt. Het kan natuurlijk ook met 4 of meer kleuren.

Dan pak je een tandenstokertje en meng je het met elkaar, het geeft het leukste effect als je nog kan zien dat er verschillende kleuren in zitten en dat het niet 1 egale kleur wordt. Je moet hiervoor wel genoeg nagellak voor gebruiken anders dekt het niet je hele nagel.

Voor mn duim heb ik een roze kleur (Yves Rocher #12 Rose Fuchsia), een witte kleur(Typex Wit van de Claire's), een roze appeltje en 2 roze rhinestones gebruikt.

Voor m'n wijsvinger heb ik een oranje kleur (Yves Rocher Orangé doux), een gele kleur (Diamand Cosmetics #319 Lemon Yellow Zest), en een beetje wit gebruikt (ook van de Claire's). Verder een oranje sinaasappel en 2 gouden steentjes.

Op m'n middelvinger zit 't peertje met 2 licht groene steentjes. Als achtergrond heb ik een gele (Diamand Cosmetics #319 Lemon Yellow Zest) en een bruin(ELF, Chocolate) gebruikt.

M'n middelvinger heb ik gedaan met rood (Diamand Cosmetics #275 Wicked and Wild) en wit (Weer de wit van de Claire's), verder en heel realistisch appeltje (hij is bovenin rood en dat loopt naar onder over in geel) en 3 rode rhinestones.


Als laatste m'n pinkie. Hiervoor heb ik een roze (Hema nummer 205 van de one coat collectie), een gele (Diamand Cosmetics #319 Lemon Yellow Zest), een witte (van de Claire's), een soort roze met gele grapefruit en 2 zilveren rhinestones.

De rhinestones en fimo canes zijn van Bornprettystore, ik heb een top coat van de Hema gebruikt en een base coat van Yves Rocher.

0 reacties:

Een reactie posten