13 september 2011

It's Rambo No. 5

Hey,
Ik was zaterdag even snel in het dorp om gebruik te maken van de 2 True uitverkoop bij de Kruitvat (Alles voor 1 euro). Toen zag ik toevallig dit lakje in het Catrice rek staan en ik moest hem gewoon hebben ! Het is echt een typische kleur voor mij. Ik heb het over #670 It's Rambo No.5. Het deed mij gelijk aan zo'n leger groene kleur denken, maar toen ik de naam las vond ik het toch meer een jungle groen ;)
De kleur is in het echt ietsjes groener


   
In 1 laagje (links) dekt hij al redelijk, er waren nog een paar plekjes die minder goed gedekt waren, maar na 2 laagjes (rechts) dekt hij echt super goed! Verder lakt hij zoals alle Catrice lakjes en heeft ie een fijne structuur.
(Op m'n ringvinger zit ook op de eerste foto al 2 laagjes i.v.m. de rhinestones)

Ik ben er erg blij mee, het is een hele stoere kleur. Hij kost net zoals alle andere Catrice lakjes €2,50 en is te koop bij 't Kruitvat.
Xx'

0 reacties:

Een reactie posten