12 september 2011

Review NYC lipstick 413 Rose Gold.

Een poos geleden toen er een keer 30% korting was op de gehele New York Color collectie, heb ik een lipstick en een lip stain gekocht. Vandaag heb ik voor jullie de review van de lipstick; 413 Rose Gold.
Ik heb de lipstick in de kleur 413 Rose Gold, een licht roze kleur met een goude shimmer zoals de naam eigenlijk al zegt!
De verpakking is redelijk simpel; een vierkante vorm, een doorzichtige dop en een zwarte onderkant. Niet op of aan te merken.
Dan nu de swatches.
Hier valt niet zoveel over te zeggen, niet super gepigmenteerd, maar naar mijn mening goed genoeg voor een lipstick. 

Mijn lippen zonder lipstick. Zoals je ziet zijn mijn lippen best gepigmenteerd, daarom ziet een lipstick of een lipgloss er heel anders uit op mijn lippen dan als ik het swatch op mijn hand, dit is af en toe best irritant! Hou er dus rekening mee dat het kan zijn dat de kleur van de lipstick heel anders op jou lippen eruit ziet!



Vooral de gouden shimmer valt heel erg op! Vooral in het daglicht krijg je echt een gouden glans over je lippen, of je dit mooi vind is heel persoonlijk, voor een gewone schooldag zou ik het niet zo snel dragen, maar bij een feestje kan dit heel mooi zijn!


Deze lipstick is van New York Color (NYC) en is te koop bij de Kruidvat voor €2,99 per stuk. 

0 reacties:

Een reactie posten