16 september 2011

Review 020 MAN, GO Tango Catrice nagellak.

Ookal heeft Catrice haar nagellak assortiment (deels) vernieuwd (waar ik trouwens erg benieuwd naar ben!), wil ik toch nog even aandacht besteden aan de fel oranje nagellak van Catrice; 020 MAN, GO Tango.

020 MAN, GO Tango is een fel oranje kleur, het doet mij denken aan de zomer. Ookal is het weer er niet naar, toch vind ik het lekker vrolijk staan op m'n nagels! 






Zoals ik gewend ben van Catrice, lakt dit lakje weer prima, niet streperig, dekt na twee lagen weer totaal. Ik vind dit echt een hele mooie kleur en ben hier zeker blij mee!


Deze nagellak is al uit de collectie, maar net zoals alle nagellakjes van Catrice, kostte deze ook €2,50 en is te koop bij de Kruidvat.

1 reacties:

Simone zei

Wat een leuk kleurtje :D

Een reactie posten