17 september 2011

Shoplog

Hey, 
Ik ben de doordeweeks erg vaak even in het dorp te vinden omdat ik weer is wat "nodig" heb. Meestal koop ik dan maar 2 of 3 dingetjes en is het niet waard om elke keer een shoplog te posten, maar na een week heb ik toch wel wat dingen die ik jullie wil laten zien:

 Als eerst 2 lakjes van Catrice rechts #460 In The Bronx en links #670 It's Rambo No.5. Beide lakjes kostte €2,50
 2 lakjes van Essence rechts een glitter topper, #07 blair en rechts een super glitterend lakje, #72 time for romance. Deze kostte beide €1,79
 Van essence heb ik ook een lakje van de magnetics collectie, #04 mystic wish! deze kostte volgens mij €1,79 en natuurlijk heb bijbehorende magneetje voor €1,29.
 Dan uit de op=op bak een donker blauwe oogschaduw van Catrice #180 Ocean's 14 voor €1,- en een bruin oogpotlood van Catrice #150 Up & Brown & Up & Brown ook voor maar €1,-

 En omdat 2true weggaat bij 't Kruitvat is alles nu maar €1,- en dat kon ik natuurlijk niet laten schieten! Ik heb 2 lipsticks gekocht, rechts nummer 9 en links nummer 5.

En ook heb ik van 2true een lipgloss in nummer 8 ook voor €1,-
Verder heb ik nog wat dingetjes besteld bij Yves Rocher, niet veel bijzonders, gewoon nieuwe nagellak remover en nieuwe top coat. Maar ik heb ook 1 super mooie nagellak besteld voor de herfst #106 Taupe. Deze kostte €4,50 (dat was volgens mij met 40% korting)

Dit was het alweer, als jullie ergens een review over willen, moet je maar ff een reactie achter laten ;)
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten