20 september 2011

Review Estée Lauder Signature Eyeshadow Quad.

Ongeveer een half jaar geleden heeft mijn moeder bij de Ici Paris XL een oogschaduw quatro gekocht van Estée Lauder. Ik was zelf erg benieuwd naar de kwaliteit van dit oogschaduw quatro, dus bij deze, een review! 
Als eerste, de verpakking.


Het quatro heet M07 Artic Night.

Ik vind dit echt een hele mooie, chique verpakking. Een diep, donker blauwe/paarse kleur met het logo van Estée Lauder in het goud op de bovenkant. 



Als je hem open maakt, zie je vier oogschaduws en twee applicators in een mooie gouden omranding. De kleuren zien er heel mooi uit, ik keek er dan ook echt naar uit om hier een look mee te maken!

Dan de swatches.

Hier schrok ik best wel van, wat een slechte pigment, de twee licht paarse kleuren kun je amper zien! Doordat er zo'n groot verschil zit tussen de licht paarse kleuren en de donker paarse kleur, is het heel erg lastig om een look mee te maken, je kunt dit bijna niet mooi combineren. Wel is de lichtste kleur echt heel erg mooi als highlighter, het geeft een super mooie subtiele glans, dat is wel echt een heel groot pluspunt! De donker paarse is ook wat korrelig zoals je misschien wel een beetje kunt zien op de foto, maar de andere kleuren zijn wel heel fijn om aan te brengen, heerlijk zacht.

Ik vind dit niet echt de €43,- waard, wel zijn het op zich mooie kleuren als ze in het palette zitten, maar er zit amper pigment in. Over de lichtste kleur ben ik echt heel erg tevreden, super mooi als highlighter, maar om €43,- aan dit palette uit te geven voor alleen de highlighter lijkt me nou ook weer niks.



1 reacties:

Simone zei

Mooie kleuren als ze zo in het doosje zitten, maar dat is echt geen 43 euro waard :P

Anne, zo beter met reacties? (A)

Een reactie posten