19 september 2011

vrolijke panter nagels

Hey,
Sorry voor de late post, maar ik ben helaas nogal goed in dingen uit stellen, en al helemaal als het om mijn huiswerk gaat. Zo heb ik de afgelopen dagen ook mijn Latijn leerwerk flink uiotgesteld waardoor ik nu al gezellig de hele avond keihard zit te blokken. Maargoed, naatuurlijk wel ff een post (ook al zullen de meeste van jullie hem morgen pas lezen)

Ik heb vandaag een hele vrolijke panterprint nail-art voor jullie. Hij is echt super simpel te maken en een echte eye-catcher (Ik heb volgens mij nog nooit zoveel complimentjes over m'n nagels gehad op 1 dag) 

 Het enige wat je nodig hebt zijn 5 kleuren nagellak en een zwarte nagellak voor de vlekjes.
Ik heb gebruikt, van links naar rechts: (de eerste 5 lakjes zijn van Catrice) #130 Lucky in Lilac, #360 Raspberry Fields Forever (echt mijn favoriete nagellak naam ;p), #020 MAN, GO Tango, #510 Bye, Bye Birdy, #250 I Sea You en de zwarte is een lakje van Max, #9 black.

 De nail-art zelf is heel simpel. Je lakt dus elke nagel een andere kleur (je kan ze natuurlijk ook allemaal dezelfde kleur doen, maar ik vond dit effect wel leuk) en daarna maak je met de zwarte lak soort slordige, mislukte rondje (panterprint) op je nagels. Dit kan je doen met een tandenstokertje, een dottingtool of met een striper (Mijn stripers zijn helaas nog steeds niet binnen)
 Zoals jullie waarschijnlijk wel zien heb ik ook glitters op mijn nagels, dit is de glitter nail hardener van essencce, dit hoeft natuurlijk niet, maar ik vind het zelf wel echt wat toevoegen!

Xx' Thirza

p.s. Kijk allemaal even het filmpje wat Anne heeft gepost over een challenge verzinnen voor Anne en/of mij, en stuur je ideeën in, want ik weet zeker dat je wel wat weet en een reactie plaatsten kost nog geen 5 minuten! Dankjewel <'3

2 reacties:

Simone zei

Gaaaf :D
En ik vind die kleurtjes ook leuk ♥

Anoniem zei

ik heb net nieuwe nep-nagels gekocht maar ik zou niet weten wat ik er op zou moeten maken.
iemand een tip? please?????

XX madee

Een reactie posten