04 september 2011

Shoplog Ede.

Ik heb gisteren weer wat leuke dingetjes gekocht die ik jullie graag wil laten zien! Gisteren ging ik namelijk even naar Ede, eigenlijk alleen om naar de New Yorker te gaan, ik had namelijk nieuwe broeken nodig. Uiteindelijk ben ik niet alleen daar geslaagd!


Als eerste waar ik voor ging; de broeken.




De bovenste broek kostte €49,95 en de onderste €39,95. Beide broeken zijn van het merk Amisu, daar was ik ook speciaal naar opzoek, omdat dat merk echt heel fijn zit en het ook echt mooi aansluit! Ik heb dan ook op dit moment alleen maar lange broeken van Amisu, omdat er gewoon geen andere broeken zijn die bij mijn figuur passen om het zo maar te zeggen.


Dan was er ook markt in Ede waar ik dit lakje heb gekocht.
Dit lakje is van Paris memories en kostte €1,-. Ik heb deze gekocht omdat ik het zo'n aparte substansie vond! Met een soort streepjes, heel bizar! Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet op m'n nagels.


Ook heb ik nog twee Orly lakjes gekocht op de markt in Ede.
Deze lagen tussen allemaal verschillende merken, Rimmel, Maybeline, noem maar op. Er zaten drie kleuren van Orly tussen, 545 Emerald Life (links), 444 Rose Radiance (rechts) en een zilveren waarvan ik de naam niet weet. Deze kostten €2,- per stuk, vandaar dat ik me ook af vraag of ze echt zijn, maar goed.


Als laatste heb ik een tas gekocht, ook op de markt!





Ik was al heel lang opzoek naar een nieuwe tas en eindelijk vond ik een tas die ik echt leuk vond! Deze tas kostte €10,-. Er past heel veel in en er zitten ook aparte vakjes in, heel fijn!


Ik ben er erg blij mee! 

0 reacties:

Een reactie posten