05 september 2011

This month Favorites <'3 (augustus)

Hey,
Ook van mij natuurlijk een favorites of the month van augustus. Ik heb 9 producten die deze maand zeker mijn favorieten zijn ;)

 Ik heb deze maand wel 4 producten van E.L.F. als favorieten. Dit merk heeft gewoon zo'n goede kwaliteit-prijs verhouding!

Ik begin met:

Het matterende poeder, omdat het je huid egaal en mat maakt


Dan de concealer kwast, omdat hij erg fijn en precies werkt
   



De lipliner in de kleur Mauve Luxe omdat hij goed gepigmenteerd is en lang blijft zitten


 Het concealer pallet, omdat het gewoon precies doet wat het belooft te doen en vooral de groene werkt super tegen rode plekken!

 Dan deze 3 nagellakjes, ik ben momenteel helemaal van de groen/blauw/turquase tinten, en deze zilvere glitter vind ik gewoon super fijn werken. De glitters zijn van Diamand Cosmetics, genaamd #129 Glitter Silver. De rechter en linker zijn van de Hema. Links #82 Rechts #11
 Ik heb deze lakjes momenteel ook o.a. op m'n nagels zitten ;)

 En dan nog deze prachtige, super gepigmenteerde lipliner van NYX in de kleur #856 Sand Pink

 En als laatste deze superfijne lippenbalsem van Meiden Magazine, omdat hij m'n lippen super zacht maakt!

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten