02 september 2011

This month Favorites! (Augustus)

Nadat ik één maand heb overgeslagen en September alweer begonnen is, is het tijd voor een This month Favorites van Augustus! Ik heb de laatste maand niet veel nieuwe producten gekocht, maar toch heb ik wel een paar producten die ik graag met jullie wil delen!


Als eerste de Jip en Janneke Bronzing Powder van de Hema. 


Dit is een heerlijk product om te shapen! Niet te donker. De perfecte kleur voor mij!

Als tweede het Claire's Natural palette. 


In dit palette zit een bruin oogpotlood, een brush, een mascara, een lipgloss, vier kleuren oogschaduw en een basis. 
Vooral de kleur 'Semi Sweet' (de donkerbruine kleur) vind ik heel erg mooi! Ook zijn de kleuren erg gepigmenteerd! Je kunt er hele mooie looks mee maken.

En dan het 88 palette!
Hier vertel ik verder niet heel veel over, voor een review kun je hier lezen.

Ook de liquid eyeliner van Essence hoort bij de favorieten van deze maand.
Sinds een paar weken ben ik ook weer eyeliner gaan gebruiken! Deze eyeliner heb ik al heel lang, wat je waarschijnlijk ook wel kunt zien aan de letters die vervaagd zijn. Ik ben hem weer opnieuw gaan gebruiken en het is een super fijne eyeliner!

En ook de Lip gloss van de Enter Wonderland collectie van Catrice in 02 Pink Show kan hier ook niet missen.
Dit is een hele mooie, zachtroze kleur. Hier heb ik ook al een review over geschreven die je hier kunt lezen!

Op dit moment is mijn favoriete parfum Black Star van Avril Lavigne.

In een parfum omschrijven ben ik echt niet goed, maar dit vind ik zo'n lekkere geur! Of je een geur lekker vind of niet is natuurlijk hartstikke persoonlijk. Mocht je benieuwd zijn naar deze geur, ga vooral in een parfumerie naar deze geur ruiken. Het is meer een winter parfum dan een zomer parfum naar mijn idee, maar met dit weer lijkt t meer op herfst dan op de zomer, dus ik vind dat het prima hierbij past.

Als laatste de nieuwe geur van Replay; Jeans Sprit.
Van deze geur heb ik een sample gekregen en deze geur ruikt zo lekker! Ik kan nog steeds geen geuren omschrijven, maar voor deze geld hetzelfde, gewoon gaan ruiken in een parfumerie! 

Dit waren mijn This month Favorites van de maand augustus! 

0 reacties:

Een reactie posten