15 september 2011

Where is the Party?

Hey, Ik heb vandaag ziek op bed gelegen, maar ik wou toch persé een blog posten, daarom een korte review over #43 Where is the party van Essence.
Anne heeft dit lakje al een keer vergeleken met soort gelijken lakjes van Catrice en O.P.I. (klik hier voor het artikel) Hierna heb ik dit potje van haar over gekocht omdat ze anders met meerdere dezelfde kleuren zou zitten, en ik had nog niet zo'n kleur. Het is een paars/groenige kleur, en het doet mij een beetje denken aan een olievlek. er zit namelijk ook wat blauw, geel en oranje in. Ik vind het echt een hele mooie en aparte kleur, maar ik vond het iets te donker voor deze zomer, vandaar dat ik hem nu pas gebruik ;) 

De nagellak na 1 laagje

Ik vindt hem echt super fijn lakken, de substantie is precies goed. Ik heb niet veel lakjes van essence omdat ik de nagellak meestal te dik en te streperig vind, maar bij dit kleurtje is dat niet het geval. De dikte is precies goed, en hij streept een héél klein beetje, maar dat valt na een 2e laag eigelijk niet meer op omdat er zoveel kleurtjes in zitten. Hij dekt na 1 laagje niet volledig, en je hebt wel echt een 2e laag nodig, maar dan dekt hij wel perfect! Aangezien de kleur in elk licht weer wat anders uit ziet, hier meerdere foto's (ik draag hier dus 2 laagjes):







Xx' Thirza



Zoals je ziet heeft de nagellak op je nagels voornamelijk een paarse en groene gloed. Ik vind de kleur echt te donker voor in het voorjaar, maar met dit herfstachtige weer kan het prima!

0 reacties:

Een reactie posten