19 oktober 2011

Shoplog Zeeland

Hey,
Zoals ik gister al heb laten weten ben ik dit weekend in Zeeland geweest. Hier ben ik natuurlijk niet weg gegaan zonder eerst nog wat beauty producten in te slaan.

Dit is ongeveer alles wat ik gekocht heb:
 Dit is niet alles, ik had namelijk ook nog maskertje van de Hema, maar die heb ik al gebruikt. En ik bedacht me net ook pas dat ik nog een zilveren glitter oogschaduw gekocht had van essence ;p

Ik mocht van mijn moeder geen nagellak kopen deze vakantie, dus 't moest allemaal stiekem. (Ik heb nu 161 potjes, en dat vindt ze eigenlijk wel genoeg ;p)
Links een zwart lakje, met rode glitters van de oude essence lijn, Ballerina Backstage. Deze lag in de uitverkoop bak bij de kassa bij 't Kruitvat in Zierikzee voor maar €1,-.
Als 2e van links een soort bruinig lakje met goud-achtige glitters van MNY (Maybelline New York) Ik had nog geen lakjes van deze collectie en deze had ik met 50% korting bij de etos uit een bak die helmaal onder het rek op de grond stond en vol zat met kapotte oogschaduws (ieeuw !) Maar hij was nu dus nog maar €1,25. En ik vind het een hele mooie kleur!
Dan als 3e een erg mooi, glitterend taupe kleurtje van essence, genaamd #50 Irreplaceable. Ik heb hem al gedragen en ik vind hem erg mooi ;) M'n oma vond hem ook prachtig en ik heb haar nagels der ook mee gedaan (alleen dan maar 1 laagje zodat hij minder 'heftig' was) Deze kostte €1,29 bij 't Kruitvat.
Dan nog een oud lakje van essence, namelijk van de Natvent Urista collectie. Het is een groenig lakje en ik had hem voor maar €1,- Hij heet #03 Barefoot Thought The Moss.
Dan als 1 na laatste een lakje van de etos, hier had ik nog geen nagellak van, dus ik ben gegaan voor een chique, groene kleur (zoals ik gister al zij, ik had erg weinig groene lakjes;) Deze kostte €2,49.
Als laatste nog een groen lakje van Catrice, #340 Run Forest Run! Deze kostte zoals alle Catrice lakjes €2,49 en is te koop bij 't Kruitvat.

Dan heb ik bij de Hema een horloge gekocht. Ik had niet echt een horloge meer, dus ik had er wel 1 nodig. Ik krijg er van mijn ouders nog 1 voor mijn verjaardag (die in juni was ;p) Maar daarmee wacht ik liever totdat ik een super leuke tegenkom (die ik zelf niet kan betalen ;) 
Deze kostte maar €15,- en is erg fijn omdat ik allergisch ben voor leer en deze is van siliconen. Verder is hij echt mijn stijl, stoere kleuren en mat (ik ben niet zo van glimmend) 

 Dan heb ik 2 kwastjes gekocht. Boven een eyeliner kwastje van essence voor €1,49 en onder een Hema oogschaduw kwast voor €3,50. Vooral de Hema kwast vind ik nu al super fijn om mee te werken ;)
 Ik heb nog iets van de Naturista lijn, namelijk deze oogschaduw. Ik had hier al wel wat over gelezen, maar ik had er nog steeds geen een aangeschaft. Ik heb er nu toch een mee genomen voor maar €1,-. Het is #02 Mother Earth Is Watching You. Ik vind het overigens altijd erg leuk om te zien hoe de oogschaduw in van die mooie patronen is geperst en ik vind de naam ook erg mooi ;) 
Dan heb ik natuurlijk ook iets gekocht van de Catrice Bohemia lijn (Mijn zusje heeft de rode nagellak en lipgloss) Ik ben gegaan voor de eyeliner omdat ik hier toch wel erg benieuwd naar was, ik ben nog steeds op zoek naar een fijne eyeliner die de hele dag blijft zitten. (Ik had altijd die van Yves Rocher, maar die was niet waterproof, en aangezien mijn ogen vaak tranen was dit niet zo'n succes) I
Ik heb deze nog niet uitgeprobeerd, maar ik ben erg benieuwd wat jullie ervaring is met Catrice eyeliners, en of jullie mij misschien nog een eyeliner aanraden? 
Deze kostte €2,79 en is te koop bij Kruitvat. Het is #02 - Nap In The Shade.
Dan als laatste nog 3 oogschaduws waar ik echt super enthousiast over ben! Ze zijn van de Stay al day lijn en ik kan je nu al vast zeggen, ze blijven echt de hele dag perfect zitten! Ik had zaterdag de gouden al gekocht en toen ik die de volgende dag had geprobeerd moest ik er echt meer van hebben, dus zondag heb ik bij de eerste de beste kruitvat de bruine en zilveren gehaald.
Van links naar rechts zijn het: 
- Bruin #01 Coppy Right
-Zilver #04 Stars & Stories (deze is ook van de nieuwe collectie)
-Goud #02 Glammy Goes To...
Ze kostte €2,79 per stuk en jullie kunnen hier binnenkort nog wel een uitgebreide review over verwachten ;)

Dit was het weer, Anne zit momenteel in Italië, dus ik zal proberen elke dag een stukje te posten ;)
Xx' Thirza

2 reacties:

Berrie zei

waauw !
echt super leuke dingen !
xxx

Unknown zei

Wat een mooie spulletjes. Leuke kleuren lakjes ook. Ik vind de kwasten van de Hema ook heel erg fijn.

Een reactie posten