18 oktober 2011

Landscape nails #1

Hey,
Als eerste sorry dat ik de afgelopen dagen niet heb geblogd, ik zat een weekend in Zeeland zonder internet ;) Morgen en shoplog van wat ik daar heb gekocht <'3
Maar nu de post voor vandaag ;p
Aangezien ik het hele weekend met 'gewone" kleuren op mijn nagels heb gelopen, had ik wel weer eens zin in een nail-art ;) Ik liet m'n zusje verzinnen wat ik zou maken en ze kwam met een landschap nail-art. 
Dus ik ben aan de slag gegaan en na een uurtje was dit het resultaat, ik hoop dat jullie het leuk vinden ;)

Dit zijn de lakjes die ik gebruikt heb:
 Nail art protecting base-coat van essence, een blauwe (naamloze) van miss sporty, een groene striper van Born Pretty Store, Chocolate van e.l.f. en de donker groene striper van Born Pretty Store
#224 Times Square van NYC, #319 Lemon Yellow Zest van Diamand Cosmetics, White van e.l.f., de zwarte striper van Born Pretty Store en de top coat van Yves Rocher.

Je begint met je nagels allemaal een blauwe kleur te lakken, dit mag wat lichter dan wat ik heb gedaan ;)  


 Dan maak je met de groene striper heuveltjes, ik heb deze bij links anders laten lopen dan bij rechts, maar dit kan je natuurlijk ook symetrisch doen, of elke nagel gewoon recht. Je hoeft hiervoor trouwens geen striper te gebruiken, ik kwam er alleen voor 2 weken terug achter dat ik erg weinig groene lakjes had en dit was de meest geschikte kleur voor gras.


Nu ga je de details toevoegen. Ik ben begonnen met de bruin voor de boomstammen, en het konijnen holletje. Ik heb dit met een potlood punt, in de bruine nagellak gedoopt, getekend. 
En met de donkergroene striper maakte ik de boomtoppen en wat gras sprietjes.


 Dan de bloemetjes, ik heb gewoon stipjes gezet met roze en geel, maar dit kan je natuurlijk ook gedetailleerder doen of met meer kleurtjes.

 Dan nog de wolkjes om de lucht wat op te vullen, ik heb ze niet op elke nagel gedaan, omdat sommige nagels dan te druk zouden worden.

En dan als laatste detail met de zwarte striper nog wat vogeltjes maken en een beetje diepte in het konijnenhol door er een kleiner stipje in te zetten.
Dan nog een top-coat voor wat extra shine en om het langer te laten zitten, en klaar ben je!

Ik wil de komende tijd wat meer experimenteren met verschillende landchappen, zoals het strand, bergen, grote steden etc. Maar dit was een makkelijk begin ;)
Xx' Thirza

1 reacties:

Unknown zei

Wat knap zeg, ik vind het zo indrukwekkend dit.

Een reactie posten