04 november 2011

30 days Nail challenge <'3



Hey!
Aangezien Anne momenteel met een erg leuke 30 days challenge bezig is, ben ik ook op zek gegaan naar een leuke challenge, maar dan wat meer in mijn stijl. Zo kwam ik uit bij deze uitdaging:


Het komt er dus op neer dat ik jullie elke dag mijn nagels ga laten zien. Ik zal naast deze blogpostst natuurlijk ook nog de "gewone" artikeltjes blijven plaatsen.
Ik heb deze challenge gezien bij 120 colours of beauty, zij is wel gewoon op de eerste dag van de maand begonnen, maar ik ben lekker tegendraads. Dus van mij kun je, vanaf morgen, elke dag mijn nagels zien die voldoen aan de challenge van die dag. Morgen begin ik wel gewoon bij nummer 1. Dus ik ga morgen een keuze moeten maken tussen al mijn rode lakjes (ik weet nu al zeker dat ik iets met meerdere kleuren rood ga doen, want ik kan egt nooit kiezen)
Fijn weekend!
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten