05 november 2011

Review Catrice Big City Life London nagellak.

Deze blog is geschreven door Djolie, onze eerste gastblogster, haha!

Het lakje heet C01 - London. Het is een gelig lakje met in het flesje een prachtige (lijkende, helaas..) shimmer! Deze nagellak vind ik persoonlijk vreselijk. Hij is ontzettend streperig, je ziet ieder foutje zitten en hij is op de een of andere manier ontzettend vloeibaar. Zo vloeibaar dat hij in je nagelriemen loopt als je hem aanbrengt. Hoe dun je dit ook doet, of hoe voorzichtig ook; hij blijft maar doorschuiven naar die nagelriemen. Wil je dit helemaal perfect krijgen moet je toch echt een wattenstaafje gebruiken, ontzettend dunne laagjes aanbrengen of grote ruimtes openlaten tussen de nagel en de nagelriem.
Één laagje

Hij dekt na 2 laagjes meer dan voldoende, maar bij het aanbrengen van het tweede laagje wordt hij nog streperiger - wat op de foto hieronder amper te zien is, maar bij de duim kun je goed zien wat ik bedoel. Zoals je misschien ook wel bij het nagellakflesje (?) is de nagellak ontzettend vloeibaar! Ik heb het even getest bij andere lakjes van Catrice en bij geen van allen ontstaat er een zo zichtbare 'lege' ruimte. Deze nagellak is zeker geen aanrader wat mij betreft!
Twee laagjes

Dit lakje kost €2,50 en is de koop bij de kruidvat tot ongeveer half november, omdat het een LE is! 

Eigenlijk zou ik vandaag Day #04 van m'n beautyblog challenge moeten posten, maar toen ik rond een uur of half 6 thuis was was 't al donker en ik kan dus geen foto's meer maken.. Morgen post ik dan Day #04!

1 reacties:

Unknown zei

I love dit lakje. Het is ech een supermooi kleurtje :)

Een reactie posten