03 november 2011

Beautyblog challenge: #03 Je favoriete kwast.

Nou moet ik zeggen dat ik niet echt een grote kwasten liefhebber ben, ik heb er ook niet heel erg veel, maar toch heb ik er wel een paar waar ik echt blij mee ben. Ik vond het lastig om te kiezen maar ben er toch uitgekomen.



Ja, ik moet m'n kwasten nodig weer eens wassen, haha.
Dit is m'n favoriete kwast op dit moment. Ik weet niet zeker waar ik de kwast gekocht heb, want dat staat er niet op, maar ik geloof dat ik hem bij de Etos gekocht heb. Dit is echt een hele fijne kwast om te gebruiken voor in de crease/arcadeboog, deze gebruik ik ook echt bijna elke dag, zou niet meer zonder kunnen. Helaas laat het zilveren deel wel los van het zwarte deel, dus ik moet hem eigenlijk lijmen in de hoop dat dat werkt!

Vanavond komt er nog een blog online! 

2 reacties:

Lonneke zei

handig!
x

Unknown zei

Ziet er uit als een fijne kwast :)

Een reactie posten