02 november 2011

Goldon Chestnut

Hey,
Vandaag een review over het lakje Golden Chestnut van Beauty UK. Dit lakje heb ik in London gekocht bij een kleine drogisterij. Ik had niet echt veel bruine/gouden tinten in mijn collectie, dus daar wou ik toen snel verandering in brengen ;)
 Dit is het lakje, het is een bruine kleur met een mooie glanzende finish. Ik vind de kleur zelf best mooi, maar niet echt bijzonder. Het potje is redelijk standaard. De lange dop is erg fijn, omdat het makkelijk vast houd. Verder is het kwastje zelf ook redelijk lang en rond. Ik vind zelf een platter kwastje fijner, maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

 De substantie van het lakje is erg dun. En dekt ook erg slecht, hierboven heb ik 1 laagje op m'n nagels.
 Hier 2 laagjes
En na 3 laagjes dekt hij. Het lakje lakt een beetje streperig, maar niet heel erg hoor. Hij is wel erg makkelijk te verwijderen (dat komt denkt ik vanwege de dunne substantie) Nog een voordeel is dat hij echt super snel droogt, waardoor je wel aan 1 stuk door kan blijven lakken en tussen de laagjes door niet steeds hoeft te wachten.
Het lakje gaat na een dag al wel erg chippen zonder top-coat.

Het lakje kostte $1,50 en is dus te kopen in Londen (Volgens mij is dit merk niet in Nederlandse winkels te kopen, maar dus wel in Engeland etc.)
Ik zou er zelf niet meer van kopen, omdat de kwaliteit niet geweldig is. Maar als je wat krap bij kas zit is het opzich prima te doen.

Xx' Thirza

1 reacties:

Unknown zei

Wat een mooie kleur, jammer van de dunne substantie daar ben ik niet zo'n fan van. Liever een lakje wat in twee laagjes al mooi dekt :)

Een reactie posten