23 november 2011

Beautyblog challenge: #12 Je favoriete kleur.

Kortgezegd; Ik heb geen favoriete kleur. Op het ene moment wil ik dat mijn kast volhangt met groen, dan weer met rood en dan weer roze. 
Tumblr_lu4tqp3lri1qgvtmao1_400_large
Als ik toch moet kiezen, ga ik voor zwart, ik weet het, zwart is geen kleur, maar het is een 'kleur' die overal bij past, het is te combineren met alles. Daar hou ik van!
Fc222f2d001790cd4ecbbb1c_large
Mijn kamer bestaat uit zwart en fuchsia, dit vind ik nog steeds heel erg mooi, maar als ik m'n kamer nu zou mogen veranderen zou het toch nog meer richting de neutrale kleuren gaan (denk aan, zwart, wit, grijs, zilver, bruin etc.).


Ik heb dus niet echt een favoriete kleur, ik vind heel veel kleuren mooi!


Foto's van weheartit.com

1 reacties:

Lizzy zei

Haha mijn lievelingskleur is ook zwart, om precies dezelfde redenen als jij hebt! xx marije.

Een reactie posten