23 november 2011

NC Day 13 - Animal Print

 Hey,
Voor vandaag was de opdracht een dieren print, en dus ben ik gegaan voor deze panter print:
Dit is een klassieke nail-art die erg veel gedragen word, maar omdat er zoveel varianten zijn blijft hij altijd leuk en stijlvol. Ik heb er voor gekozen om een roze achtergrond te gebruiken. Hiervoor heb ik #322 Calypso van Diamand Cosmetics gebruikt. Deze lakt erg fijn en dekt in 2 laagjes. Daarna heb ik met mijn "dottingtool" (wat bij mij nog steeds een potlood is) en de zwart (nr. 9) van Max Nails slordige rondjes en "C"tjes gemaakt. Dit is een hele simpele en snelle nail-art waar ik zelf geen genoeg van kan krijgen. Ik ben nu gegaan voor de meest "basic" versie maar je kan natuurlijk ook meerdere achtergrond kleuren gebruiken, of een gradient nail-art als achtergrond gebruiken ;)

Xx' Thirza

1 reacties:

Lizzy zei

Leuk!

Een reactie posten