06 november 2011

NC Day 2 - Orange Nails

 Hey, vandaag ben ik naar de dierentuin geweest en daarom vond ik het wel leuk om de challenge van vandaag daar bij aan te laten sluiten. Ik had vanmorgen alleen niet erg veel tijd (had me verslapen) dus het oranje lakken heb ik tijdens het opmaken gedaan en de strepen zijn in de auto en in de dierentuin nog ff snel gezet ;p
Ik heb gekozen voor een tijgerprint. Dit is super simpel, maar staat erg stoer en is lekker opvallend. Ik heb #020 Man Go Tango van Catrice gebruikt. Dit is een knal oranje kleur. Hij is net iets anders dan op de foto's, die zijn namelijk net pas gemaakt  toen het al pikkedonker was buiten. Ik ben geen fan van het lakje, hij lakt namelijk een beetje streperig (met een top-coat was dit overigens niet meer te zien) en hij dekt ook niet perfect na 2 lagen. Ik vind het wel een hele mooie kleur, vooral voor feesten als koninginnen dag of met het WK bijvoorbeeld. De strepen heb ik gemaakt met de zwarte striper van Born Pretty Store.

Xx' Thirza

1 reacties:

Unknown zei

Wat leuk, slim bedacht voor de orange challenge :)

Een reactie posten