07 november 2011

Beautyblog challenge: #05 Je favoriete ding om te doen.

Dit is echt een hele lastige, ik ga hier ook niet eens een keuze tussen maken. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen! Bloggen vind ik geweldig, zingen en keyboard spelen maakt me vrolijk, bezig zijn met make-up vind ik top, iets gezelligs doen met vriendinnen maakt me gelukkig, shoppen kan me zomaar weer blij maken, ik kan daar echt niet tussen kiezen. Dus ik ga ze lekker allemaal even langs!


6a00d83451c82369e2010537213e8a970b-800wi_large
Dat ik van bloggen hou, verbaasd je natuurlijk niet. Ik hou er van om met onze blog blog bezig te zijn, mooie foto's te maken van producten en schrijven over producten om jullie te vertellen hoe ik over een product denk. Ik blog nog niet zo lang, maar ik kan zeker zeggen dat het echt een hobby is geworden en het echt een van mijn favoriete dingen is geworden om te doen!


Tumblr_ld6tmijiv61qed7hio1_500_thumb_large
Keihard meezingen met Adele of een poging tot Unfaithful spelen op mijn keyboard kan me ontzettend vrolijk maken en even alle dingen waar ik niet aan hoef te denken uit mijn hoofd te zetten. 


 
Ook het feit dat ik het top vind om met make-up bezig te zijn zal jullie niet verbazen. Als ik mezelf 's ochtends in de spiegel bekijk en bedenk hoe ik me zal gaan opmaken maakt dat me toch wel iets blijer (terwijl ik toch echt een vreselijk ochtendhumeur heb). Ook als ik in een winkel sta en een heel schap zie met allemaal mooie make-up, allemaal verschillende kleuren, kan me echt blij maken!


261553_204900666222919_100001089626516_562240_509743_n_large
Een gezellige avond met vriendinnen of lekker shoppen met vriendinnen kan me helemaal gelukkig maken. Ook een goed gesprek of even gewoon over een random onderwerp kletsen doet me echt goed!


Tumblr_lls9dl2zmv1qhfdxro1_500_large
Even lekker een middag shoppen kan me ook zomaar blij maken. Of ik dan wat koop of alleen maar kijk maakt dan niet eens altijd zoveel uit, maar het achteraf bekijken van m'n mooie aankopen is natuurlijk ook top! 


Er zijn eigenlijk zoveel leuke dingen om te doen! 


Foto's zijn van weheartit.com & google.nl

1 reacties:

Unknown zei

Wat een heerlijke bezigheden zeg. Daar kan ik mezelf ook wel in vinden :)

Een reactie posten