08 november 2011

NC Day 4 - Green Nails

 Hey,
Ik begin onderhand steeds meer te merken heo moeilijk dit eigenlijk is, elke dag je nagels doen, fotograferen, foto's importeren en bewerken en natuurlijk het schrijven zelf. Vooral nu ik gewoon om half 8 's ochtends naar school vertrek en ik dus extra vroeg op moet staan.
 Maar goed, dag 4, Green Nails. Ik ben gegaan voor iets vrij simpels, maar toch lekker stoer. Legergroene nagels met een matte finish. Ik heb hiervoor #670 It's Rambo no. 5 van Catrice gebruikt. Voor het matte effect heb ik de matterende top-coat van de Hema gebruikt. 
Een matte top-coat kan je look breken of maken. Zo kan het erg chique staan op donkerblauw, stoer op groen en klassiek op een peacy kleurtje. Maar Het kan lichte kleuren een erg doffe en saaie uitstraling geven en vooral nail-arts zijn meestal glimmend veel mooier. Dit geld overigens niet voor alle lakjes, maar het is hoe ik het over het algemeen zie ;)
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten