07 november 2011

NC Day 3 - Yellow nails

 Hey,
Vandaag alweer dag 3 van de challenge. Ik heb deze nail-art nagemaakt van de tutorial van Cutepolish.
 Ik heb #510 Bye, Bye Birdy! van Catrice gebruikt als ondergrond. Dit is een mooie licht gele kleur, hij is iets lichter dan dat je op de foto's kan zien. De zwart die ik heb gebruikt voor het bijtje en het spoor heb ik gemaakt met de zwart (09) van MAX nails en het wit van de vleugeltjes en het oog is de witte striper van Born Pretty Store. 
Het is geen moeilijk nail-art en is super snel te maken. Ik heb hem denk ik in ongeveer 5 minuten, voor schooltijd, gemaakt.
Hier heb je het filmpje van Cutepolish, ik raad je zeker aan eens een kijkje te nemen op haar kanaal ;)
Xx' Thirza

3 reacties:

Anoniem zei

Wauw, leuke nagels!! Zelf vind ik dat Cutepolish hele leuke filmpjes heeft, leuke nagels en niet al te moeilijk. Leuke blog trouwens, ik volg je! xx

Unknown zei

Die vind ik echt zo leuk! Wat knap gedaan zeg :)
Cutepolish' kanaal is echt zó verslavend.

Lizzy zei

Super leuk!

Een reactie posten