13 november 2011

NC Day 6 - Violet Nails

 Hey!
Sorry dat ik een paar dagen niks gepost heb, ik had het erg druk met m'n muziek examen en daarbij was m'n moeder jarig en had ik een so in te halen ;) Maar ik ben met gemiddeld een 8.1 geslaagd voor m'n examen en alle verjaardags visite is de deur weer uit, dus ik ben voor de volle 100% weer terug ;D
 De challenge voor dag 6 was paarse nagels. Ik heb hiervoor 3 kleuren paars gemengd op m'n nagel met een tandenstokertje. Ik vind dit zelf altijd een erg grappig effect. Op de foto's is het helaas niet zo goed te zien (kwam er achteraf achter dat iemand de camera van "auto" af had gehaald..) maar je krijgt een soort wir war van de 3 paars tinten. Ik heb een lila kleur van Yves Rocher gebruikt van de Nature Coleurs lijn, nummer 21. Dan had ik een "gewone" paarse kleur van NYC gebruikt, #247 Prince Street. En nummer 41 van Nail Creations als donkerste paars.
Ik heb er mijn favoriete glitter lak overheen gebruikt. Namelijk #129 Glitter Silver van Diamand Cosmetics.
Ik heb deze nail look na middernacht gemaakt, vandaar dat het niet overal even netjes is ;)
Xx' Thirza

1 reacties:

Simone zei

Echt heel erg leuk :)

Een reactie posten