13 november 2011

Review Essence Vampire's Love Volumizing Lash Powder.

Eergisteren schreef ik een review over een nagellak van de le Vampire's Love van Essence die je hier kunt lezen en vandaag schrijf ik een review over de Volumizing Lash Powder.
Het zit in een plastic doosje; een plastic doorzichtig doosje met een zwarte deksel en een borsteltje. 

Het borsteltje is eigenlijk een normaal mascara borsteltje.

Op het plastic potje staat de naam van het product en de naam van de le. Op de achterkant staat dat je het niet moet gebruiken met contact lenzen en je het niet in contact met je oog moet laten komen.



Als je het potje open doet lijkt het wel een suikerspin, maar als je beter kijkt zie je dat het allemaal mini fibres zijn, het ziet er heel apart uit!

De bedoeling is, om je wimpers eerst een laag mascara te geven, daarna als de mascara nog nat is, een beetje van het poeder erop te doen en daarna nog een laagje mascara.

Oog zonder mascara.

Met één laagje mascara.

Het borsteltje als ik 'm er één keer in het potje gedaan heb. (pas op! Er komt nog veel meer mee omhoog, dus als je wilt dat het niet helemaal onder zit moet je dat tegenhouden!)

Met één laagje mascara en een paar keer met het borsteltje over m'n wimpers.

Het zit overal! Niet alleen op m'n wimpers..

Met nog een laagje mascara erover heen.

Nee, ik ben niet echt tevreden over dit product, het is verschrikkelijk onhandig en je hele gezicht zit onder na het gebruik van dit product. Of het werkt? Kijk zelf maar naar de foto's. Ik heb van mezelf al lange wimpers, dus ik vind het niet echt een groot verschil. Ook is het misschien een beetje oneerlijk omdat je dus twee laagjes mascara doet wat ook vaak al voor meer volume zorgt.

Ik vind 't een leuk idee van Essence en het werkt misschien wel voor meiden met kortere wimpers, maar daar is naar mijn mening ook alles mee gezegd..

Dit product is tot december te koop bij Kruidvat voor €2,99.

Ik heb de MasterpieceMax mascara gebruik van Maxfactor.

2 reacties:

Naomi zei

Zag er inderdaad wel fijn uit, maar wat jammer dat het echt overal terecht komt!

liefs

Simone zei

Het potje ziet er wel leuk uit trouwens :)
Maar verder denk ik niet dat het echt iets is...
Wel leuk dat jullie al die dingen uitproberen :)

Een reactie posten