13 december 2011

Beautyblog challenge: #23 Plaats waar je wilt wonen?

Eigenlijk ben ik best tevreden over de plaats waar ik woon, er wonen leuke mensen, er zijn leuke mensen en het is eigenlijk gewoon best gezellig hier. Toch spreekt Brabant me ook heel erg aan. Mijn hele familie (incl. mijn ouders) komen uit Brabant en ik kom hier dus ook best vaak. Als ik ooit nog eens zou moeten verhuizen binnen Nederland zou dat waarschijnlijk naar Brabant zijn, ik hou van de gezelligheid daar, van het dialect en natuurlijk ook van Carnaval. Mensen die gek doen, maar niemand die het wat uit maakt!
Als ik ooit nog eens zou moeten verhuizen naar het buitenland zou ik toch wel graag naar Frankrijk of Italië willen. Ik vind dat beide erg mooie landen. Hoewel Italiaans me meer aanspreekt als Frans ben ik vaker in Frankrijk geweest en vind het daar ook gewoon erg leuk.


Waar wil jij graag wonen?

0 reacties:

Een reactie posten