12 december 2011

Shoplog & Sinterklaas kado's

 Hey, 
Ik heb de laatste tijd weer wat kleine inkoopjes gedaan en natuurlijk is Sinterklaas langs geweest. 

Dit zijn wat dingetjes die ik zelf heb gekocht, in m'n schoen gekregen of die m'n moeder voor me gekocht heeft.
 Aller eerst 2 schoen cadeautjes van alweer een paar weekjes terug. Links de Mascara Pailleté van Yves Rocher. Dit is een gouden glitter mascara, ideaal voor de feestdagen ;) Rechts het lakje Ébéne ook van Yves Rocher. Dit is een heel donker bruine kleur. Beide zijn van de tijdelijke kerst/winter collectie.
 Dan dit lakje van essence van de vorige Limited Edition lijn, Vampire Love. Deze hebben jullie al kunnen zien in deze review van Anne. En ik heb hem toen ook aangeschaft ;) Hij heet 01 Gold Old Buffy en is zwart met gouden glitters, een echte najaars kleur dus ;) Hij kostte €1,79 maar staat nu niet meer in de schappen..



Dan heb ik 2 producten van Catrice gekocht, namelijk het Fixing Powder van de Welcome to Las Vegas lijn, deze kostte €3,99. 
En van de Ultimate Shine collectie een lippenstift, in 090 Fox Nox, een zacht roze kleur. Deze kost €3,99. Beide zijn te krijgen bij 't Kruidvat.

Ik heb na het douchen altijd erg last van pluizig haar en daar kan ik echt niet tegen, dit lijdt tot uren voor de spiegel staan met allerlei middeltjes etc. Ik heb al verscheidene shampoos en conditioners uitgeprobeerd, maar het komt waarschijnlijk gewoon omdat ik 3 keer zoveel haar heb en dat allemaal heel dicht op elkaar ;) 
Nu heeft mijn moeder dit middeltje voor me gekocht bij mijn kapster, het is een Care haar-hersteller van  calmare. Hier komt binnenkomt nog een uitgebreide review over ;) Hij kostte ongeveer een tientje (m'n moeder weet het niet meer precies ;) en hij is alleen te koop bij kapsalons. 


Dan zijn dit een aantal cadeautjes die voor mij in de zak van Sinterklaas zaten vorige week, het zijn beauty gerelateerde dingen, naast deze dingen hebben ook een oogpotlood van Yves Rocher gekregen (die ik altijd gebruik) maar ik kon hem echt nergens vinden toen ik foto's ging maken.. Ondertussen heb ik hem weer terug gevonden, maar hij staat er dus niet bij op de foto's..
Ik heb een peel off maskertje van de HEMA gekregen met komkommer en cactus erin. En 2 sponsen, ook van de HEMA, deze gebruik ik graag om maskertjes te verwijderen, dus deze stonden ook op mijn verlanglijstje ;) 
Als jullie reviews willen over Hema maskertjes moeten jullie maar ff een reactie achterlaten, want ik heb de meeste wel in mijn kast liggen. Ik kan ook wel een keer mijn 3 favoriete laten zien, laat maar een reactie achter als je geïntereseert bent ;)

Dan heb ik dit oogschaduw quattro gekregen van essence, in de kleur 07 over the taupe. Het is een erg fijn quattro met mooie taupe tinten, zeer geschikt voor een overday look, maar de donkere kleuren zijn ook goed te gebruiken in een smokey eye.
 Dan heb ik 2 lakjes gekregen, links zie je de cracking top coat van essence in 03 crack me! blue. en rechts een ander lakje van de Yves Rocher wintercollectie, namelijk Sapin. Dit is een hele mooie, chique donkergroene kleur.
Dan als laatste nog 2 lippenbalsems, beide van Yves Rocher. Links Fleur Féerique Enchanted Flower. En rechts Au beurre de Karité. 

Ik ben erg blij met al mijn nieuwe aanwinsten, van Sinterklaas heb ik naast deze dingetjes nog wat andere dingetjes gekregen, o.a. een ketting, slaapmaskertje, chocoladeletters, Harry Potter en de Relieken van de Dood part 2, 3 T-shirtjes en een Winnie the Pooh pyama.
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten