10 december 2011

NC Day 16 - Tribal print

Hey,
Vandaag een Tribal print. De naam kwam me wel bekend voor, maar ik moest toch ff zoeken voordat ik me weer een duidelijk beeld voor de geest had gehaald. Het komt neer op een print die je veel terug ziet bij de azteken. Dus een patroontje van driehoekjes, vierkantjes en rondjes. Aangezien ik last had van tijdgebrek heb ik het super super super simpel gehouden en het wat meer mijn stijl gemaakt.


Dit is het resultaat. In plaats van een heel patroontje, ben ik gewoon gegaan voor op elke nagel gewoon een soort driehoekje en een soort zig zag streepje eronder. Ik heb voor de achtergrond een licht, oud blauwe kleur gebruikt, namelijk New York van de Catrice Big City Life le lijn. Het "grote" driehoekje op de top van mijn nagel heb ik gemaakt met het zwarte lakje, nummer 9, van Max Nails. Het zwarte streepje eronder heb ik gemaakt met de zwarte striper van Born Pretty Store.


Het is een hele snelle nail-art omdat je vrij snel door kunt werken. De ondergrond laag droogt vrij snel en dekt in 1 laag heel goed (dit zijn we niet gewend van de Catrice lakjes waar je normaal wel echt 2, soms ook 3 laagjes voor nodig hebt)
Xx' Thirza

1 reacties:

Lonneke zei

Super leeuk!
X

Een reactie posten