11 december 2011

NC Day 17 - Glitters

Hey, ik ben pas bij dag 17, ik weet het, ik ben slecht in dit soort dingen, maar ik ga vrolijk door ;D 
Er was voor een vandaag wel een heel vrolijk patroontje, glitters! 

Ik heb al mijn nagels #460 In The Bronx van Catrice gelakt, en daarna op mijn ringvinger losse gouden glitters aangebracht met behulp van een half lege top coat van de Hema. Ik heb eerst gewoon een laagje top-coat aangebracht en daarna pakte ik steeds met het kwastje wat losse glitter op en liet deze op deze manier aan m'n nagel plakken. Op mijn andere nagels heb ik nog een gewoon glitter lakje van e.l.f. aangebracht, namelijk Golden Goddes. Als laatst overal nog een top coat overheen, ik heb die van Yves Rocher en het glitterende geheel is af ;) 

Eerst wou ik al mijn nagels zo extreem laten glitteren, maar ik had een gewone schooldag, met 's avonds repetitie van de malletband dus dat vond ik een beetje to much ;)
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten