31 januari 2012

Nc Day 26 - Inspired by a pattern

 Hey,
Ik was deze dag echt in de stemming om gewoon eens lekker ontspannen mn nagels te lakken. Dus ik pakte een fijn lakje en een fijne glitter en begon te lakken. Toen ik de volgende dag keek waar ik met m'n nail-challenge was zag ik dat dag 26, pattern was aangebroken. En laat ik nou toevallig een wit lakje naast me hebben staan en het rode en glitter lakje van gisteravond ;) 
Ik heb als rood Bordeaux van Yves Rocher gebruikt en als glitter Silver Glitter van Diamand Cosmetics. Nadat ik hiermee dus m'n nagels had gelakt, heb ik met een dottingtool een paar random grote witte stippen gezet met White van e.l.f. Met ditzelfde lakje heb ik wat kleinere stipjes tussen de grote geplaatst. Met de rood en een kleiner dottingtool heb ik rode stippen in de witte stippen geplaatst en over dit rood weer de zilvere glitters gedaan. 

Ik weet niet of dit echt een nail-art is, maar ik heb ook welleens zin om het lekker simpel te houden ;)
Voor tips, opmerkingen en vragen, laat hieronder een reactie achter.

0 reacties:

Een reactie posten