30 januari 2012

Review Dr van der Hoog Hydro Active hydraterende nachtcrème.

Alweer een tijd geleden heeft Dr van der Hoog hun hele assortiment vernieuwd. Inclusief nieuwe slogan, nieuw logo en nieuwe verpakkingen. Aangezien ik toch een nieuwe nachtcrème nodig had en hier heel erg benieuwd naar was, kocht ik hem. Bij deze de review van deze Hydro Active hydraterende nachtcrème voor de normale en gemengde huid!


Op de zijkant van de verpakking staat wat dit product moet doen en hoe je het moet gebruiken. Het belooft om een hydraterende boost te geven. Ook zou het zorgen voor minder vochtverlies en zou de nachtcrème snel moeten intrekken. De nachtcrème moet je, zoals de meeste nachtcrème's, gebruiken na het reinigen.

Dit vind ik geweldig! Als je de verpakking open maakt, zie je een spreuk van de Griekse filosoof Plato; "Het gaat niet om de schoonheid die je hebt, maar om de schoonheid die je verlangt." 

De verpakking zelf vind ik niet echt praktisch, die flappen aan de zijkant zijn nogal irritant.. Ik snap ook niet zo goed waarom ze die stukjes (waar geen spreuk op staat) erbij doen.
In de verpakking zit de nachtcrème, een soort spateltje een een briefje met informatie. Het spateltje vind ik echt een groot pluspunt! Hiermee kun je de nachtcrème uit de verpakking halen zonder dat er te veel bacteriën in de crème gaan zitten. Zo is de nachtcrème langer houdbaar.


De verpakking geeft mij echt een luxe gevoel, het dikke glas en het zilveren randje vind ik echt tof! Maar dat dikke glas is ook wel een beetje bedrog, want zo geeft het het idee dat er meer crème in zit dan in een normale nachtcrème, maar in werkelijkheid is het 50 ml, de over het algemeen normale inhoud.


De substantie van de nachtcrème is prima, niet te dik, niet de dun, gewoon zoals een nachtcrème hoort te zijn. De crème smeert ook gewoon prima en prettig uit. Na het gebruik van de nachtcrème glimt je huid wel ontzettend, maar dit vind ik niet zo heel erg. De nachtcrème trekt niet zo heel erg snel in, terwijl hij dit wel belooft, je krijgt er een beetje een vette huid van. Ik vind het niet storend, maar het is gewoon niet wat het product beloofd. De nachtcrème voedt en hydrateert wel goed!

Ik vind het een prima product! Voor de nachtcrème met een inhoud van 50 ml betaal je ongeveer €15,-.
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten