22 januari 2012

Review Catrice Liquid Liner 040 Go, Get Bronzed.

Catrice gaat begin februari een deel van hun collectie vernieuwen, dit betekent dat er ook een deel uitgaat dat nu met 50% korting wordt verkocht! Gisteren heb ik twee dingen gekocht, een liquid liner en een oogschaduw. Vandaag de review over de liquid liner!



Ik heb de liquid liner in 040 Go, Get Bronzed (020 & 030 zijn ook met 50% korting!), een mooie brons/bruin kleur.

De applicator van deze liquid liner is een soort vilten stiftje. Ik vind dit erg handig! Zo kun je een mooie strakke lijn trekken, het stiftje beweegt namelijk niet heel erg mee.


De liquid liner is ontzettend goed gepigmenteerd! Helaas is dit, als je het op je ogen (met oogschaduw) doet, is het wat lastiger om te zorgen dat overal even veel product zit, dus dan heb je aan de buitenkant van de streep een donkere kleur en aan de binnenkant is hij dan niet echt dekkend. Heel erg irritant, maar als het helemaal opgedroogd is zie je daar helemaal niets van en is het helemaal gelijk. Wel blijft de liner echt heel erg goed zitten, je krijgt hem er niet gewoon af geveegd. Waterproof is hij niet, maar dat belooft hij ook niet dus dat is prima.


Ik vind het over het algemeen echt een mooie, fijn werkende liquid liner. Zeker voor die €1,90 die ik er nu voor betaalde.

Ga zeker nog even langs bij Kruidvat! Hier kun je alle producten vinden die eruit gaan!
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten