23 januari 2012

NC Day 23 - Inspired by a movie

Hey!
Dat is best een poos geleden, maar gelukkig zit ook voor mij de toets week er weer helemaal op en heb ik ook vandaag de maandag weer overleefd. Ik heb zaterdag helaas niks kunnen posten, omdat ik in Groningen zat. Maar ik zit midden in een nail challenge (waar ik overigens aardig in faal, maar goed, ik ga gewoon door ;) en ik heb vandaag voor jullie "Inspired by a movie" Waarbij ik heb gekozen voor HP, oftewel Harry Potter.

 En om precies te zijn eigenlijk voor Harry Potter en de Relieken van de Dood. Ik had eigenlijk gewoon zin om mijn nagels te lakken met een lakje dat ik nog niet eerder gebruikt had, en ik koos voor Gold Old Buffy van de Vampire's love le lijn van essence. (Dit was een le en nu dus niet meer te verkrijgen) Toen ik daarna een blik worp op mijn nail challenge zag ik dat ik bij Inspired by a movie was en ik moest meteen aan HP denken, en toevallig vond ik Gold Old Buffy hier erg goed bij passen. Helaas had ik nogal haast, en heb ik de letters en het teken van de relieken van de dood nogal moeten afraffelen. 
Maar goed, ik heb wel weer dag 23 gehad. Deze week komen er veel nail-challenge dagen voorbij, omdat ik eigenlijk zelf al bij dag 27 ben, maar over al die tussen ligende dagen heb ik nog niks geschreven. 
Dus woensdag dag 24, Inspired by a book en ik zal vast verklappen dat ik deze heb geïnspireerd op  prinsessen sprookjes ;)




Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten