12 januari 2012

Review Kiko All Over Light highlighter.

In oktober 2011 ben ik naar Italië geweest, naar familie. Daar leerde ik voor het eerst het merk Kiko kennen. Kiko is een Italiaans make up merk. Toen ik in Italië was heb ik verschillende producten gekocht.Vandaag heb ik voor jullie een review over de highlighter.

De highlighter zit in een mooi, mat zwart doosje. Hier krijg ik echt een luxe gevoel van! Er zit 5,5 gram in. 

Op de bovenkant staat welk product het is en welk nummer. 

Op de achterkant staan onder andere de ingrediënten. 

Ook op de zijkant staat welk product het is en welk nummer. 

In het doosje zit een mat zwart ronde verpakking. De verpakking is niet van dat goedkope plastig, maar van een heel mooi materiaal, ik kan het alleen niet benoemen.

Ik heb nummer 05 Bronze, een mooie, lichtbruine kleur.

In de deksel zit een spiegel, erg handig!

In het poeder staat Kiko gegrafeerd. Chique!

Dit is de swatch. Een super mooie highlighter. Vooral voor onder je wenkbrauwen vind ik dit een erg mooie highlighter! Ook boven je blush is hij wel mooi, maar met een lichtere blush vind ik dat het mooiste.

Ik ben echt ontzettend blij met deze highlighter en ik wil nog zeker wat andere producten van dit merk.

Kiko cosmetics is te koop in Italië, Duitsland, Frankrijk, Portugal, Engeland en Spanje. Deze highlighter kost €7,50. Ik raad hem je zeker aan!

0 reacties:

Een reactie posten