14 januari 2012

Review Gosh nagellak 554 Gold.

Vandaag heb ik voor jullie een review over een nagellak van Gosh.


Ik heb deze nagellak in de kleur 554 Gold, een shimmery gouden nagellak.



Ik vind het echt een ontzettend mooie, feestelijke kleur, maar ook voor een gewone dag zonder feestje is hij heel erg leuk! De nagellak lakt heel erg fijn en laat totaal geen strepen achter. Ook dekt hij helemaal in drie lagen, net eentje te veel naar mijn idee. Wel droogt de nagellak redelijk snel. Na ongeveer 2 à 3 dagen krijg je kleine 'gaatjes' in je nagellak, kleine plekjes zonder nagellak, heel bizar. Verder blijft hij eigenlijk wel goed zitten. Met topcoat is dit waarschijnlijk beter! 

Ik vind het echt een hele mooie kleur en fijn in gebruik, ik raad hem zeker aan!
Deze nagellak is te koop bij onder andere Kruidvat en kost volgens mij €6,99 (mocht dit anders zijn, laat het even weten in de comments! Ik heb deze nagellak al een hele tijd terug gekocht, vandaar..).

Maar wat een hel om te verwijderen..

Al mijn nagellak reviews zijn zonder basecoat & topcoat gereviewd en gefotografeerd. Ook deze dus!

0 reacties:

Een reactie posten