16 januari 2012

www.usfoodz.nl

Laatst heb ik op de blog van Teske een website gezien; www.usfoodz.nl. Dit is een Nederlandse website waar Amerikaanse producten (eten, drinken etc.) worden verkocht. Ik ben iemand die houd van dingen die je niet in Nederland kunt kopen en die je niet kent. Daarom was ik heel erg blij dat ik deze website nu ken! Binnenkort ga ik wat op deze website bestellen, maar ik wilde jullie er ook blij mee maken.
Usfoodz is een website waar je Amerikaans drinken, Amerikaans snoep, Amerikaanse snacks en Amerikaanse ontbijtproducten. Ik ga jullie even wat bijzonder dingen laten zien.

Fanta Pineapple (355 ml)Fanta Strawberry (355 ml)
Fanta lemon (citroen) en Fanta orange (sinaasappel) ken je vast wel, maar wist je dat ze in Amerika ook Fanta pineapple (ananas) en Fanta strawberry (aardbei) hebben? Vooral de Fanta strawberry lijkt me heel erg lekker, de ananas iets minder, gewoon omdat ik alleen van verse ananas hou.
Oreo Cool Mint (510 gram)Oreo Funstix Golden (16 stuks)
Oreo Golden Cookies (510 gram)Oreo Cakesters (2 cakesters per stuk)
Ook het merk Oreo komt je waarschijnlijk wel bekend voor. Hier in Nederland hebben we alleen niet zoveel verschillende als dat ze in Amerika hebben. Oreo met dubbele vulling, oreo sticks, vanille oreo en oreo cakejes, je kunt het zo gek niet bedenken. Vooral naar de cakejes ben ik heel erg benieuwd!
M&M's Dark Chocolate (357gram) (medium bag)M&M's Coconut (46 gram) (Grab & Go)
M&M's Peanut Butter (46 gram) (Grab & Go)
M&M's zijn hier in Nederland ook erg bekend, maar niet met pure chocolade in plaats van melk chocolade en ook niet met pindakaas, zelfs met kokosnoot is de Amerikanen niet te gek.
Wonka Triple Dazzle Caramel Bar (99 gram)Wonka Rainbow Nerds (170 gram)
Willy Wonka ken je waarschijnlijk wel uit de film Sjaakie en de chocolade fabriek. In Amerika hebben ze hier de chocolade van en kleine snoepjes met een wat zurige smaak!
Kellogg's PopTarts Strawberry (unfrosted)Kellogg's PopTarts Frosted Cherry

Kellogg's PopTarts Frosted Cookies & CreamKellogg's PopTarts Frosted Chocolate Chip Cookie Dough
Toen ik dit zag, was ik erg verbaasd. Het is een Amerikaanse ontbijtkoek met verschillende smaken, aardbei, kersen, koekjes, chocola en nog een hoop andere smaken! Dit lijkt me erg bizar smaken.
Cheerios Fruity (340 gram) (THT 09-12-2011)Smucker's Goober Peanut Butter & Strawberry Jelly Stripes (510gram)Jell-O Oreo Cookies 'n Creme
Dit zijn nog wat losse producten. Ik ben niet zo van de ontbijtgranen en dergelijke, maar dit vind ik er wel heel erg leuk uitzien; fruitige ontbijt loops met allemaal verschillende kleuren! Het lijkt me niet echt lekker, maar het ziet er wel leuk uit! Ook verkopen ze er pindakaas en jam in één verpakking, peanutbutterjelly ken je vast wel, het lijkt me niet lekker, maar wel apart! Dit laatste lijkt me wel heerlijk, een oreo pudding met echte stukjes oreo!

Usfoodz bekijken is zeker de moeite waard!

0 reacties:

Een reactie posten