06 februari 2012

Nail Challenge - Dag 27 - Inspired by artwork


Hey, Voor wie het nog niet wist; ik ben verschrikkelijk vergeetachtig, en dat is dan ook de (slechte) reden dat ik zaterdag niks had gepost..

Maargoed, inspired by artwork. Dit vond ik eerlijk gezegd best moeilijk om me iets bij voor te stellen. De meeste kunstwerken zijn erg precies, en ik maak niet zomaar een van Gogh of een Rembrandt na (laat staan op m'n nagels) Maar na een poosje zoeken kwam ik op deze geweldige pop-art van Robert Indiana genaamd Love.
love2.jpg
 Dit kunstwerk bestaat er als beeld en als schilderij, zelf vind ik de kleuren keuze in het schilderij niet zo mooi, maar ik vind het beeld echt prachtig ;) 
Ik heb gekozen voor 2 turquoise tinten, de "groene" is #79 viva la green van essence, en de wat donkerdere kleur is er een van miss sporty (ligt 't aan mij of hebben die lakjes geen namen?)
 Ik lakte eerst al m'n nagels 1 van de 2 basiskleuren, daarna tekende ik met een nail-art brush en #59 black is back van essence de letters op m'n nagels. De andere "helft" van je nagels lak je nu heel voorzichtig met de andere kleur. Op m'n duim heb ik gewoon de 2 kleuren gedaan met daar tussen een zwarte streep. Je kan er natuurlijk ook een hartje op maken <'3
Dit was de nail-art, vergeet niet een top-coat aan te brengen voor een mooie glans ;) Als je opmerkingen, tips of vragen hebt, laat ze dan hieronder achter bij de reacties.


Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten