30 augustus 2011

Wendy oogschaduw

Hey,
Een aantal maanden geleden hebben Anne en ik een aantal dingen besteld bij www.bornprettystore.com o.a. 12 kleuren oogschaduw van 't (voor mij onbekende merk) Wendy. Dit was een set die we samen hebben verdeeld (deze heb je al is kunnen zien in wat oudere post's: Anne's shoplog Thiza's shoplog)

^^ Dit zijn de 6 kleuren die ik heb ^^
Over de verpakking ben ik niet bepaald positief.. De doosjes zijn namelijk erg slap en gaan snel kapot, en sommige kunnen niet goed dicht. Verder is het design van de doosjes niet echt bijzonder, ze zijn grote deels doorzichtig, de deksel heeft een witte rand en het merk staat op de dekseltjes.

Over de oogschaduw zelf ben ik wel super tevreden! Vooral de gewone kleuren zijn super gepigmenteerd, je hoeft maar heel licht met je kwast over je ooglid te gaan om de kleur perfect te krijgen, en dat zie je niet vaak! De glitters zijn verder niet erg bijzonder, het zijn gewoon losse glitters en als je je kwastje een klein beetje nat maakt zijn ze ook prima aan te brengen. De oogschaduw blijft ook (met oogschaduw basis dan wel) de hele dag goed zitten.
Hier zijn de swatches op mn oogleden, ik heb ze aangebracht met een gewone oogschaduw kwast :

roze glitter #16 licht blauw #1

licht groene glitter #15 licht groen #14

donker groene glitter #5 donker groen #49

Ik ben er dus erg tevreden over en raadt ze zeker aan! Je moet dus alleen een beetje voorzichtig zijn met de doosjes ;) Ze zijn dus van 't merk Wendy en je kan ze bestellen bij Born Pretty Store, voor 1 setje betaal je $7.59 (als je er meer besteld gaat er steeds wat vanaf). En 1 setje bestaat dus uit 12 (hele mooie) kleuren.
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten