05 februari 2012

Review Kruidvat Hand Therapy Rozen Handcrème.

Door dit koude winter weer, hebben ontzettend veel mensen last van droge handen. Normaal heb ik niet snel last van droge handen, maar met dit strenge winter weer, heb ik nu ook ontzettend veel last van vreselijk droge handen en losse velletjes. Toen ik laatst in het dorp was, had ik er zo'n last van dat ik maar even het kruidvat in liep voor handcrème. Ik zag deze rozen handcrème staan van Kruidvat eigen merk, deze leek me erg fijn en voor de prijs hoefde ik het ook niet te laten! Vandaag dus een review over de rozen handcrème van Kruidvat.
Kijk die hand met dat hartje erin! Super leuk detail!
Deze handcrème belooft je huid te verzachten en soepel te maken, ideaal voor dit winter weer!

De gebruiksaanwijzing van deze handcrème is niet zo bijzonder, eigenlijk gewoon de standaard handcrème gebruiksaanwijzing. Prima, lekker makkelijk om gewoon mee te nemen in je tas!


De substantie van de handcrème is prima! Niet te vloeibaar, maar ook zeker niet te vast. Bij merendeel van de handcrème's is de crème te stroef zodat het erg lastig uit smeert, maar deze is precies goed! Hij is lekker makkelijk om uit te smeren. Ook trekt de crème lekker snel in, dit vind ik erg belangrijk. Als de handcrème goed ingetrokken is, is de huid lekker zacht en soepel. Je handen zien er ook een stuk minder droog uit! De handcrème laat niet echt een duidelijke geur achter als het ingetrokken is, maar dat vind is voor mij ook niet het belangrijkste.

Ik vind dit zeker een heel erg fijne handcrème, hij werkt echt heel erg goed! Als je het belangrijk vindt dat je handen door de handcrème lekker ruiken, moet je misschien een andere handcrème zoeken, maar voor de standaard handcrème functies is het zeker een prima handcrème! En zeker voor het geld, je betaalt namelijk voor 100 ml maar €1,99! 

0 reacties:

Een reactie posten