03 februari 2012

Nails of the Day.

Vandaag is het vrijdag, en ik hou van die dag, want dat betekend dat het weekend is begonnen! En op deze vrijdag heb ik voor jullie een Nails of the Day en aan het einde van deze blogpost heb ik een vraag voor jullie!

Ik had vandaag weer eens zin om m'n nagels te lakken, en dit keer niet alleen met lekker snel; een topcoat, maar met een leuk kleurtje! Aangezien de zon niet echt scheen vandaag, heb ik gekozen voor een niet al te fel kleurtje, maar ook niet een te donkere!




De kleur die je op m'n nagels ziet is van een limited edition van Catrice; Big City Life. Dit is de kleur C02. Hier kun je daar een review over lezen, maar aangezien het een limited edition was, is hij helaas niet meer te koop.. Maar het is wel een heel fijn lakje. 

Aangezien het vandaag zeker 10 centimeter heeft gesneeuwd, en sneeuw vaak een glinstering heeft, dacht ik, ja ik doe een holografische glitter op m'n ringvinger. (Ja, ik hou van aparte linkjes naar dingen..) De mooie, holografische glitter nagellak die je hier ziet is van Essence. Dit is een Special Effect Topper, om precies te zijn 03 Hello Holo. Ik vind het echt heel vet dat hij zo mooi holografisch is!

En dan nu de vraag; Maandag ga ik met kim en Amber treinen. Waarschijnlijk gaan we naar Hoofddorp, Amsterdam en Utrecht. Nou wil ik best wel een keer proberen te vloggen, maar alleen als jullie dat ook leuk vinden natuurlijk. Ik vraag me af of ik 't kan, maar 't is 't proberen waard toch? Laat hieronder even weten of ik een poging moet doen! Ik moet nog wel even moed verzamelen, haha.
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten