12 februari 2012

NC 28 Inspired by a flag

 Hey, vandaag een nail-art geïnspireerd op de Nederlandse vlag. Ik heb lang zitten twijfelen over hoe ik dit zou doen, en uiteindelijk is dit het geworden:
 Je begint gewoon met een standaard witte french manicure. Hiervoor heb ik French Manicure van Yves Rocher gebruikt. Daarna maak je 1 derde donkerblauw en 1 derde rood. Als blauw heb ik #78 blue addicted van essence gebruikt. Deze donkerblauw bevat al groffe blauwe en groene glitters. Als rood heb ik Cherry van Maybelline New York gebruikt. Dit lakje is van de 40 sec. dry lijn. Hierover heen heb ik een rode glitter striper gebruikt van Born Pretty Store. 
Met #80 icy princess van essence heb ik een dun lijntje lang de vlag gemaakt.

Dan een top coat voor de glans en je bent klaar! Je kunt deze nail art natuurlijk ook met een andere vlag doen, zoals die van Spanje, België of Italië ;)




Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten