11 februari 2012

Look of the day #5

Aangezien mijn laatste look/outfit of the day in oktober vorig jaar was, vond ik het wel weer tijd voor een nieuwe look of the day! Misschien is deze look of the day niet heel erg spectaculair, maar ik vind de combinatie van de pasteltinten wel heel erg mooi!



Het vestje kennen jullie vast nog wel! Dit vestje kwam namelijk ook voor in mijn vorige look of the day, maar daar kwam ik net pas achter, haha. Dit vestje is van de Jennifer.
Het witte hempje dat ik onder het groene hempje aan heb, is van ichi. Een merk wat ik nergens meer tegen kom, maar dit hempje heb ik lang geleden een keer gekocht in zo'n outlet centrum. 
Het lichtgroene hempje heb ik laatst gekocht bij Pieces. Toen daar een sale was waarbij je drie artikelen kon kiezen die dan samen 10 euro waren. Deze lag daarbij en ik ben er heel erg blij mee!
De lichtblauwe broek hebben jullie al kunnen zien in de shoplog van laatst. Deze broek komt van de Primark en zit ontzettend lekker! Ik vind deze broek heel mooi staan bij het lichtgroene hempje (de pasteltinten waar ik het over had!). 
De reden dat ik alleen sokken aan heb op de foto, is omdat het buiten nogal nat is en mijn schoenen dus beneden staan te drogen, maar ik had m'n standaard gympen weer aan, die je in alle look of the days kunt zien!


Ook het horloge en de ring zijn mijn standaard accessoires. Het horloge is van Oozoo en de ring komt van Lucardi.
Deze ketting vind ik ook echt heel erg tof! Ook de ketting komt van Lucardi. Het is een gouden kooitje met een wit vogeltje.

Wat vind jij van deze combinatie/look?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten