28 februari 2012

NYX Apollo

 Vandaag een review over een lipstick van NYX. Een bruin-rode kleur met een subtiele shimmer erin, het gaat om #548 Apollo. 
 Laten we beginnen met de verpakking. Hij zit in een glimmende, zwarte en ronde hulst. Over het algemeen vrij standaard. Het enige opvallende is dat de onderkant voor een gedeelte doorzichtig is. Ik vind dit ideaal, want zo kan je precies zien om welke kleur het gaat ;) Verder staat er nog het merk, de collectie en wat andere informatie op.
De stick zelf is een beetje schuin afgesneden, richting een punt. Dit hebben over het algemeen alle lipsticks, maar ik blijf het gewoon fijn vinden ;)  

 Toen ik hem swatchte was ik positief verrast! Hij geeft erg veel kleur af en heeft een fijne en zachte substantie. Dit is gewoon het soort waar ik van hou <'3 En dan hieronder een swatch op m'n lippen zelf. De bovenste is zonder en de onderste met de NYX lipstick ;)
Sorry dat het niet zo netjes is, ik had nogal haast, dus had verder m'n lippen niet omlijnd e.d.
Ik ben gewoon erg blij met deze lipstick, hij blijft goed zitten, en voelt fijn aan op je lippen. 

De lipsticks van NYX zijn o.a. te koop op boozyshop.nl voor maar €2,75. 
Ik raad hem zeker aan te bestellen, hebben jullie misschien nog tips qua lipsticks?

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten