27 februari 2012

Review Essence Get BIG! Lashes

Afgelopen woensdag heeft Thirza al een review geplaatst over de nieuwe Get BIG! Lashes waterproof mascara van Essence. Vandaag mijn mening over alle drie de nieuwe mascara's!




Er zijn drie verschillende mascara's; Volume boost waterproof, volume boost en volume curl. De verpakking is lekker opvallend en erg dik, dikker dan een normale mascara.
Ik ga de drie mascara's een voor een laten zien.


Als eerste de Volume Curl mascara. Het borsteltje is best groot, waar ik niet zo van hou. Ook heeft het borsteltje haren. Ik heb liever een borsteltje met plastic puntjes zeg maar. Dat vind ik gewoon fijner werken en ik heb dan het idee dat het mijn wimpers beter scheidt. Er zit een soort vreemde bocht in, maar dit zie je wel vaker bij mascara's die zorgen voor extra krul. 


Als tweede de Volume Boost mascara. Ook weer een borsteltje met haren en ook deze is weer een heel groot borsteltje. Verder heeft het niet echt een hele bijzondere vorm.


Als laatste de Volume Boost Waterproof mascara. Weer een groot borsteltje met haren. Deze keer loopt hij iets uit naar een punt. 

Dan nu hoe de mascara eruit ziet op m'n wimpers.


Zonder mascara.


Met Volume Curl mascara.


Met Volume Boost mascara.


Met Volume Boost Waterproof mascara.

Ik vind de Volume Curl mascara over het algemeen met mooiste. M'n wimpers worden er lang van, goed gespreid en mooi zwart. Of ze echt extra gekruld worden? Misschien een heel klein beetje, maar niet echt opvallend.
Daarna vind ik de Volume Boost Waterproof mascara het mooiste. Puur omdat de Volume Boost mascara mijn wimpers alleen maar aan elkaar plakt. Alhoewel de Volume Boost Waterproof mascara het ook een beetje rommeliger maakt. De Waterproof mascara is trouwens wel redelijk waterproof! Een douche beurt overleeft hij. Wel gaan je wimpers aan elkaar zitten natuurlijk, omdat ze nat zijn, maar het blijft wel redelijk goed zitten!

Net zo enthousiast als Thirza ben ik niet, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat wij gewoon totaal andere wimpers hebben! 

De Volume Curl mascara raadt ik aan. De Volume Boost Waterproof mascara ook als je op zoek bent naar een goede, budget waterproof mascara!

De Volume Curl mascara en de Volume Boost mascara kosten €2,29 en de Volume Boost Waterproof mascara kost €2,49
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten