19 februari 2012

Review Essence 2 in 1 eyeliner pen.

Essence heeft haar assortiment begin februari voor een deel vernieuwd. Ze hebben nieuwe kleuren nagellak, nieuwe mascara's en een hoop andere dingen. Natuurlijk moest ik zelf ook wat nieuwe dingen proberen en heb wat dingetjes gekocht. Zo ook de 2 in 1 eyeliner pen die ik vandaag voor jullie ga reviewen.

De 2 in 1 eyeliner pen heeft, zoals de naam al zegt, twee kanten, een dunne en een dikke. Heel erg handig als je het mij vraagt! 

De applicator van de dunne kant is niet zo heel erg apart, gewoon een standaard eyeliner applicator. Een echte pen als het ware.

De dikke applicator ziet er meer uit als een markeerstift. 

Als eerste de bovenste, de dunne eyeliner. Deze is goed, dekkend zwart. Ook is het makkelijk om een lijntje te zetten, al heb ik niet echt een vaste hand dus is hij nog wel een beetje golvend en niet helemaal strak, maar dat zou gewoon moeten kunnen. Wel loopt de eyeliner een heel klein beetje uit in de lijntjes op m'n hand zeg maar. 
Dan de onderste, de dikke eyeliner. Deze is een stuk minder dekkend zwart, erg jammer. Bij deze is het wel makkelijker om een rechte lijn te maken, wat eigenlijk ook wel logisch is. Helaas loopt het aan deze kant alleen nog meer uit naar de lijntjes in je hand, wat op de foto ook goed zichtbaar is. Aangezien je op je ogen niet echt van die duidelijke lijntjes hebt, valt het daar wel heel erg mee.


Wil je een tutorial van deze look? Laat het even weten in de reacties!
Dunne eyeliner; Toen ik de eyeliner aanbracht, ging dat heel erg makkelijk, het werkt ontzettend fijn en je kunt er hele mooie, dunne lijnen mee zetten! Maar toen ik aan m'n tweede oog begon, kwam er amper kleur van af, het was helemaal niet meer goed zwart. Ik heb de dop er toen opgedaan en ongeveer 10 minuten gewacht, daarna ben ik verder gegaan en was hij wel weer goed zwart.. Dit is wel heel erg vervelend, maar als je de tijd hebt is het niet zo'n probleem. Je kunt dus niet echt twee ogen achter elkaar doen, best raar. Wel droogt de eyeliner super snel! Wat ik een groot pluspunt vind.
Als je een keer over de eyeliner gaat, dan is het gelijk weg, zonde! Hij blijft dus niet heel erg goed zitten, maar als je er niet aan komt blijft hij gewoon prima zitten!
Dikke eyeliner; De dunne eyeliner brengt iets minder fijn aan en is wat minder zwart, maar heeft verder dezelfde resultaten!

Ik vind de 2 in 1 eyeliner pen van Essence qua aanbrengen ontzettend fijn, wat dat betreft is het echt een hele fijne eyeliner! Ook qua de droogtijd is het prima. Helaas is de kleur dus snel weggeveegd en kun je niet makkelijk twee ogen achter elkaar doen, omdat de inkt dan op is of iets in die richting. 

De Essence 2 in 1 eyeliner pen is voor €2,99 te koop bij onder andere Kruidvat en Trekpleister!
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten