18 februari 2012

e.l.f. Bestelling <'3

 Hey, ik heb laatst een paar dingetjes besteld bij eyeslipsface.nl, het is niet veel, maar zeker over het 1e product ben ik zeer enthousiast ! In totaal heb ik 5 dingen besteld, maar 1 ervan is een kado, en zet ik hier dus niet bij ;) 

 Als eerst een eyeshadow pallette. Dit pallet bevat 100 verschillende kleuren, van knal-roze, tot diepblauw, tot warm bruin. Dit pallet kost maar €12,- Ik heb hem zelfs met 50% korting gekocht en er dus maar €6,- voor betaald! Dat is toch geen geld voor 100 oogschaduw kleuren?! Hier komt deze vakantie waarschijnlijk nog een review over ;)


Dan was ik erg benieuwd naar wat dingetjes, het volgende had ik dus niet echt nodig ofzo, maar ik was gewoon nieuwsgierig ;)

Dit is een vloeibare concealer, in de kleur Light Beige, ook deze zal ik testen en reviewen ;) 
Hij kost maar €1,-

Dan was ik erg nieuwsgierig naar deze mascara. De ene kant is een gewone mascara, en de andere kant is waterproof. Ik heb hem gewoon in 'black' Ook deze kost maar €1,-


En als laatste een kwast. Ik ben heel erg tevreden over de smudge brush en concealer brush die ik van e.l.f. heb, daarom heb ik deze oogschaduw kwast besteld ;) Tot nu toe bevalt hij erg goed, hij heeft fijne, zachte haren. En ook voor deze kwast betaal je maar €1,-

Van de week komen hier dus reviews over online ;) 

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten