21 februari 2012

Review Olaz Double Action dagcrème.

Vandaag heb ik voor jullie een review over de dagcrème van Olaz. Een tijd terug heb ik deze dagcrème gekocht, omdat de dagcrème van de Tuinen (die ik gebruikte) niet genoeg voedde in de winter. Ik was dus opzoek naar een voedende dagcrème en ik vond deze!

De verpakking is niet heel erg bijzonder. Een standaard, vierkant, wit doosje met wat roze accenten. 

"Waarom is dit de juiste dagcrème voor mij? Omdat het een dagelijkse crème is die: - Voorziet in de essentiële hydratatie die je huid nodig heeft om het zacht en glad aan te laten voelen. - Je huid beschermd door natuurlijk vocht vast te houden en de capaciteit verbetert om vocht langer vast te houden. - Snel absorbeert door de lichte, niet vette formule wat het een ideale basis voor make-up maakt.
Het resultaat;
Zodra je het probeert merk je het verschil: zachter, gladder en een jonger uitziende huid."
Dit is een redelijk standaard verhaaltje op een dagcrème, helaas is dit niet altijd waar.

De verpakking van de dagcrème zelf is eigenlijk ook weer de standaard Olaz verpakking, netjes, maar niet heel luxe ofzo.

Het product neigt qua substantie naar een bodylotion. Niet te dik, maar ook niet te dun. Ik vind dit een erg fijne substantie van een dagcrème!


De crème smeert heel erg fijn uit. In tegenstelling tot andere dagcrème's die ik heb gebruikt, trekt deze erg snel in en krijg je er totaal geen vette huid van. Je huid wordt/blijft mooi mat. Dit vind ik echt een heel erg groot voordeel, omdat mijn huid normaal heel erg glimt. De dagcrème zorgt voor een zachte en gladde huid, top! Het enige nadeel dat ik kan vinden is de geur, in eerste instantie ruikt hij heel erg lekker, maar daarna vind ik hem toch een beetje stinken. Maar dat is voor mij ook niet heel erg belangrijk. 

De dagcrème is ontzettend fijn en verzorgt je huid heel erg goed! Het feit dat je huid er niet door gaat glimmen (en dus vet is) vind ik echt een heel erg groot pluspunt.

De Olaz Double Action dagcrème is te koop bij onder andere Kruidvat voor ongeveer €7,-

0 reacties:

Een reactie posten