22 februari 2012

Get BIG lashes Essence

Hey, vandaag een review over één van de nieuwe mascara's van Essence. In totaal zijn er drie nieuwe mascara's. Ze zijn te vinden in een speciaal limited-edition rek, maar er liggen er ook een aantal bij de andere mascara's in het standaard Essence rek. De mascara die ik heb is de get BIG lashes waterproof mascara. 
Ik moet zeggen dat ik er aardig positief over ben, als je wilt weten waarom, lees dan vooral deze review verder ;)
 De verpakking is niet erg bij zonder. Ondanks dat ik de kleur erg mooi vind, en hij lekker opvalt, vind ik de vorm een beetje 'recht' Verder is wel snel te zien met welke mascara je te maken hebt, want de naam staat groot op de voorkant ;)
 Het borsteltje vind ik geweldig, dit zijn de soort borsteltjes waar ik van hou. Ze hebben heel veel haartjes, waardoor ze je wimpers ook echt kammen en van elkaar scheiden. Zo krijg je meer volume en veel minder snel spinnenpoten. Mijn oude mascara had exact hetzelfde borsteltje, alleen was deze bijna 8x zo duur als deze!
 De mascara is ook best waterproof. Hij overleefd een huilfilm en een stomer. Je moet er alleen niet mee gaan zwemmen want dan gaat 't niet goed. Bij mij bleef hij redelijk zitten onder de douche, maar niet perfect. Ik denk dat hij bij mij een regenbui wel zou overleven, maar dat komt o.a. ook door mijn grote bril, die een groot gedeelte van het water tegenhoud. Dus dat vind ik een beetje moeilijk te beoordelen.

Dan nu de mascara op mijn wimpers:

 Dit zijn mijn wimpers zonder verdere mascara of iets anders.

 Hier draag ik 1 laagje mascara, wat ik zelf op zich best genoeg vind voor een dagelijkse look, maar ik heb toch even een 2e laagje aangebracht zodat jullie ook dat kunnen zien ;)

 Dus dit is met 2 laagjes mascara, ik ben heel blij met het resultaat, je wimpers worden mooi gespreid en worden veel langer. Ook merk ik dat ze goed gekruld blijven, de hele dag door.
 Zo als je wel merkt ben ik erg blij met deze mascara, en niet alleen de kwaliteit is geweldig, maar ook de prijs. Hij kost namelijk maar €2,49! (Vergeleken met m'n oude mascara die €18,50 kost ben ik hier zo ontzettend blij mee, want ik bespaar zoveel geld)
Ik raad jullie deze mascara zeker aan, en ga hem zeker vaker kopen. Hij is er ook in niet-waterproof. Dat is beter voor je wimpers, maar omdat ik erg last heb van traanogen draag ik eigenlijk altijd waterproof mascara ;) Essence is o.a. te koop bij 't Kruidvat.

Xx' Thirza

1 reacties:

Lisa zei

Lijkt me n fijne mascara, ga hem ook kopen!
Leuk blog btw ;-)
xoxo Lisa

Een reactie posten